FANDOM

Kellogg's Eggo (dawniej Frofles ) to marka mrożonych gofrów sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych. Stali się ikoną Stranger Things z powodu obsesji Jedenaście .

Historia

Pierwszy sezon

Eleven and her eggos

Eleven finds some Eggos

Wcześniejsze

Po ucieczce z Hawkins National Laboratory , Eleven została znaleziona w lesie przez Mike'a , Dustina i Lucasa , kiedy szukali Willa , ich zaginionego przyjaciela. Mike przyprowadził Eleven do swojego domu i karmił ją codziennie, często dostarczając Eggos na śniadanie. Jako że Eleven powoli polubiła Mike'a i jego przyjaciół, bardzo lubiła także Eggosa.

Jedenaście później wszedł do lokalnego supermarketu, aby znaleźć trochę jedzenia. Po przejściu w końcu znalazła to, czego szukała; złapała pudełko po pudełku zamrożonego Eggosa z zamrażarki. Gdy zaczęła wychodzić, pracownik gniewnie powiedział jej, że musi zapłacić za gofry, co skłoniło ją do zniszczenia okien sklepu. Jedenaście później usiadło samotnie w lesie, jedząc nowo nabytą żywność.

Miesiąc później główny Hopper wyruszył do Mirkwood i umieścił resztki jajek i świątecznych świąt w ukrytym pudełku w lesie. Sugeruje to, że Jedenaście, pomimo zniknięcia w konfrontacji z Monsterem , przetrwało i że Hopper miał pewną świadomość jej obecnego statusu.

Sezon drugi

Podczas swojego życia z Hopper przez prawie rok, Eleven nadal miała obsesję na punkcie Eggosa. Chociaż oboje zgodzili się zjeść deser po obiedzie, nie zawahała się zjeść Eggosa przed kolacją.