Stranger Things Wiki
Advertisement
Stranger Things Wiki
x30px Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika Mroźne Pióro.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem Mroźne Pióro.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 2146 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika Mroźne Pióro po dokonaniu zmian.
x30px Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!

Idź stąd! Idź sobie!

–Will do Łupieżcy umysłów

William „Will” Byers – drugoplanowa postać pierwszego sezonu i jeden z głównych protagonistów drugiego i trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”.

Jest najlepszym przyjacielem Mike’a Wheelera, Lucasa Sinclaira i Dustina Hendersona oraz bratem Jonathana Byersa.

Biografia

Wczesne życie

Will urodził się 22 marca 1971 roku jako drugi syn Joyce i Lonniego Byersów. Gdy jego rodzice się rozwiedli, Will został w Hawkins w stanie Indiana razem z matką i starszym bratem Jonathanem.

1983

1984

1985

Osobowość

Will to przyjazna, łagodna jak i strachliwa postać. Woli trzymać się z tyłu jeśli jest taka możliwość. Jest również dość inteligentny podobnie jak jego przyjaciele. Ze względu na jego problemy związane z drugą stroną stał się strachliwy i nieco nieufny. Ukazana jest również jego odwaga[1] i troska[2].

Umiejętności

William poprzez pobyt na "Upside Down" - Drugiej Stronie - potrafi ją zobaczyć. Jednak bardzo nie lubi tego widoku dlatego w czasie drugiego sezonu miał bardzo duże problemy związane z tym. Był zawożony przez mamę ( Joyce Byers ) do psychiatryka, w którym opowiadał o rzeczach, które widział. Przechodzenie na drugą stronę działo się niespodziewanie i tylko w umyśle Willa, ciałem tak naprawdę przebywał po naszej stronie świata.

Relacje

Występy

Informacje zakulisowe

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

  1. Gdy krzyczał do Łupieżcy umsłów "Idź stąd!"
  2. Gdy światłami "powiedział" mamie by uciekała

Linki zewnętrzne

Zobacz też

Advertisement