FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!

Stranger Things 3” – trzeci sezon serialu „Stranger Things”, składający się z ośmiu odcinków liczących około 45 minut. Sezon swoją premierę miał na platformie Netflix 4 lipca 2019 roku.

Opis

Kiełkujące uczucia. Pachnące nowością centrum handlowe. I wściekłe szczury biegnące ku zatraceniu. W Hawkins trwa lato 1985 roku... A jedno lato może zmienić wszystko.

Obsada

Główne role

Drugoplanowe role

Odcinki

Zdjęcie Tytuł odcinka Numer odcinka Premiera
ST3 Chapter One - Suzie, Do You Copy Suzie, słyszysz mnie?
„Suzie, Do You Copy?”
18. 4 lipca 2019
Przychodzi lato, a z nim nowe zajęcia i uczucia. Szybko jednak robi się mniej wesoło, gdy Dustin przechwytuje w radiu rosyjską wiadomość, a Will wyczuwa coś złego.
Chapter Two - The Mall Rats Szczury z supermarketu
„The Mall Rats”
19. 4 lipca 2019
Nancy i Jonathan sprawdzają pewien trop. Steve i Robin podejmują się tajnej misji. Max i Jedenastka idą na zakupy. Roztrzęsiony Billy ma przerażające wizje.
Chapter Three - The Case of the Missing Lifeguard Sprawa zaginionej ratowniczki
„The Case of the Missing Lifeguard”
20. 4 lipca 2019
Nastka i Max szukają Billy’ego. Will ogłasza dzień bez dziewczyn. Steve i Dustin polują na wrogów. Joyce i Hopper wracają do laboratorium w Hawkins.
Chapter Four - The Sauna Test Próba sauny
„The Sauna Test”
21. 4 lipca 2019
Po ogłoszeniu kodu czerwonego dzieciaki stają do walki z przerażająco znajomym złem. Karen zachęca Nancy do dalszych poszukiwań. Robin znajduje przydatną mapę.
S03E05 banner Złupieni
„The Flayed”
22. 4 lipca 2019
Łupieżca umysłów stopniowo gromadzi siły. A my tymczasem dowiadujemy się, co czyha w starym domu i głęboko pod centrum handlowym Starcourt.
Season 3 Chapter Six E Pluribus Unum E pluribus unum
„E pluribus unum”
23. 4 lipca 2019
Doktor Aleksiej ujawnia, co budują Rosjanie, a Jedenastka widzi, gdzie był Billy. Dustin i Erica podejmują się brawurowej misji ratunkowej.
Chapter Seven - The Bite Ukąszenie
„The Bite”
24. 4 lipca 2019
Czas szybko ucieka, a zabójca depcze po piętach ekipie Hoppera. Tymczasem w Hawkins Jedenastka i reszta szykują się do wojny.
Chapter Eight - The Battle of Starcourt Bitwa o Starcourt
„The Battle of Starcourt”
25. 4 lipca 2019
Łupieżca umysłów zjawia się w centrum handlowym, by dokończyć swoje dzieło. Tymczasem w mrocznych podziemiach ważą się losy świata.

Rozwój

Inspiracje

Casting

Produkcja

Filmowanie

Ścieżka dźwiękowa

Opóźniona premiera

Marketing

Zwiastuny

Reklamy

Stranger Rewind

Stranger Things 3: The Game

Main.png Osobny artykuł: „Stranger Things 3: The Game

Przypisy