FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!
Doktor Martin Brenner – jeden z głównych antagonistów pierwszego sezonu serialu „Stranger Things”.

Biografia

Wczesne życie

1983

W Narodowym Laboratorium w Hawkins badał zdolności telepatii i telekinezy Jedenastki, testując i poszerzając granice jej nadprzyrodzonych umiejętności poprzez różne eksperymenty. W jednym z nich, Brenner pośrednio wpuścił potwora z innego wymiaru do Hawkins, umożliwiając tym samym Jedenastce ucieczkę z placówki. W następnym tygodniu Brenner i jego zespół szukali dziewczynki, podczas gdy w laboratorium trwały badania nowo otwartej bramy do innego wymiaru.

Osobowość

Brenner jest nieobliczalny i bezwzględny. Często zmuszał swoich współpracowników i wychowanków/pacjentów do rzeczy, które były poza ich zasięgiem aby dopiąć przyjętych celów jakimi były przegonienie w postępie technologii radzieckich sił zbrojnych i odkrycie ich tajnych zamiarów. Chcąc nie zdradzać pacjentom swoich planów, często nimi manipulował. Gdy Jedenastka sprzeciwiła się Brennerowi, który kazał jej wykonać zadanie, za pomocą swoich mocy telepatycznych, jak wiele razy wcześniej, posłał pracowników laboratorium aby zamknąć ją w ciemnym, pustym pomieszczeniu w akcie kary, za jej asertywność. Jedenastka pod wpływem gniewu i strachu unicestwiła dwóch mężczyzn co wprawiło Brennera w zaskoczenie, który następnie uznał, iż to było „niesamowite”.

Umiejętności

Zdolności

Relacje

Występy

Informacje zakulisowe

Rozwój postaci

Casting

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

Zobacz też