FANDOM

Stub Ten artykuł jest aktualnie edytowany przez użytkownika WindMarine12.
Aby zapobiec konfliktom edycji, poczekaj, aż ten szablon zniknie ze strony. Dopuszcza się edycję drobnych błędów interpunkcyjnych i ortograficznych.
  • W razie wątpliwości skontaktuj się z administratorem lub użytkownikiem WindMarine12.
  • Na tej stonie nie dokonano edycji od 5851 godzin. Komunikat może być przestarzały lub nie został usunięty przez użytkownika WindMarine12 po dokonaniu zmian.
Stranger Things 3 Title Card
Ten artykuł zawiera spoilery, dotyczące wydarzeń z trzeciego sezonu
serialu „Stranger Things”! Czytasz na własną odpowiedzialność.
Jane „Nastka” Hopper, urodzona jako Jane Ives, znana także jako Jedenastka – jedna z głównych protagonistów pierwszego, drugiego i trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”.

Biografia

Wczesne życie

Jedenastka jako mała dziewczynka, została zmuszana do eksperymentów zorganizowanych przez Ministerstwo Energii, które miały one na celu ujawnienie ich paranormalnych zdolności.

1983

Jedenastkę pierwszy raz widzimy jako dziewczynę, która uciekła z budynku Ministerstwa Energii. Została jednak zauważona przez Benny'ego Hammonda, który przyłapał Nastkę na podjadaniu frytek. Ostatecznie dziewczyna trafiła pod opiekę właściciela lokalu, który poczęstował dziewczynę hamburgerem oraz lodami. Dziewczyna po zamordowaniu restauratora przez agentkę rządową, postanowiła uciec przed agentami rządowymi.

1983–1984

1984

1985

Osobowość

Umiejętności

Moce

  • Telekineza
    • Lewitacja – Jedenastka potrafiła za pomocą siły umysłu przenosić przedmioty.
  • Postrzeganie pozazmysłowe
    • Zdalne widzenie
    • Telepatia
    • Psychometria
  • Technopatia
  • Manipulacja portalami
    • Podróżowanie międzywymiarowe
  • Biokineza

Zdolności

Relacje

Występy

Informacje zakulisowe

Rozwój postaci

Casting

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

Zobacz też