Stranger Things Wiki
Stranger Things Wiki
x30px Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!

Billy Hargrove – jeden z głównych antagonistów drugiego i trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”.

Jest przyrodnim bratem Max Mayfield.

Biografia

Wczesne życie

Billy jest synem Neila Hargrove i nienazwanej kobiety z Kalifornii. Jako dziecko pasjonował się surfowaniem i jego rodzicielka bardzo go w tym wspierała. Gdy miał około dziesięciu lat matka go porzuciła ze względu na ojca, który fizycznie i psychicznie znęcał się nad obojgiem. Jakiś czas później Neil poślubił Susan Mayfield, matkę Max Mayfield, którą przedstawiono mu jako „nową siostrę”, czego nie polubił. Zachowania Neila wobec Billy'ego zmieniły go już od najmłodszych lat w łobuza. W jego wspomnieniach z dzieciństwa widać, że bił inne dzieci. W 1884 roku cała jego nowa rodzina przeprowadziła się z Kalifornii do Hawkins, gdzie zaczął uczęszczać do liceum w Hawkins.

1984

1985

Osobowość

Billy jest porywczy, apodyktyczny i nieprzewidywalny. Ma skłonności do agresji, a kiedy wpada w szał – jak sam twierdzi – zaczyna niszczyć. Oprócz tego Billy ogromną rolę przywiązuje do swojego wyglądu.

Wydaje się uprzedzony do Lucasa ze względu na kolor skóry, zabrania Max się z nim spotykać, w końcu atakuje chłopca za to, że stoi zbyt blisko jego przyrodniej siostry.

Umiejętności

Moce

Zdolności

Relacje

Neil Hargrove

Neil znęcał się nad Billym, nie raz mu groził fizycznie i znęcał się nad nim psychicznie. Znęcanie się ojca jest dla niego wyraźnie niepokojące i prawdopodobnie jest źródłem agresywnego zachowania chłopaka.

Matka

W przeciwieństwie do ojca Billy wydawał się mieć dobre relacje ze swoją biologiczną matką gdy był młodszy. Zawsze wspierała jego marzenia o zostaniu surferem. Billy bardzo kochał swoją matkę i starał się chronić ją przed krzywdami ojca. Po tym jak matka ich opuściła, starał się przekonać ją do zostania, ale bezskutecznie. Kiedy jego ojciec ponownie się ożenił, Max stała się łatwym celem jego gniewu. Po tym jak Jedenastka przypomniała mu o matce, zaczął płakać, pokazując, że nadal bardzo ją kocha. To wspomnienie i miłość do matki sprawiły, że Billy poświęcił się Łupieżcy umysłów i umierając, przeprosił Max za znęcanie się nad nią.

Susan Hargrove

Relacje z macochą nie są jasno przedstawione w serialu, możemy jednak wnioskować, że Billy nie przepada za Susan.

Max Mayfield

To przyrodnia siostra Billy’ego, której musi pilnować, kiedy rodzice są nieobecni. Dziewczyna jest przez niego kontrolowana i zastraszana.

Billy nie lubi, kiedy ktoś nazywa Max jego siostrą, a więc prawdopodobnie nie czuje z nią więzi emocjonalnej.

Występy

Ciekawostki

Informacje zakulisowe

Galeria

Przypisy

Zobacz też