FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!
Billy Hargrove – jeden z głównych antagonistów drugiego i trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”.

Jest przyrodnim bratem Max Mayfield.

Biografia

Wczesne życie

1984

1985

Osobowość

Billy jest porywczy, apodyktyczny i nieprzewidywalny. Ma skłonności do agresji, a kiedy wpada w szał – jak sam twierdzi – zaczyna niszczyć. Oprócz tego Billy ogromną rolę przywiązuje do swojego wyglądu.

Wydaje się uprzedzony do Lucasa ze względu na kolor skóry, zabrania Max się z nim spotykać, w końcu atakuje chłopca za to, że stoi zbyt blisko jego przybranej siostry.

Umiejętności

Moce

Zdolności

Relacje

Neil Hargrove

Ojciec często stosuje wobec niego przemoc psychiczną i werbalną, zastrasza go. Toksyczne relacje z ojcem najprawdopodobniej są przyczyną agresywnego zachowania chłopaka.

Susan Hargrove

Relacje z macochą nie są jasno przedstawione w serialu, możemy jednak wnioskować, że Billy nie przepada za Susan.

Max Mayfield

To przyrodnia siostra Billy’ego, której musi pilnować, kiedy rodzice są nieobecni. Dziewczyna jest przez niego kontrolowana i zastraszana.

Billy nie lubi, kiedy ktoś nazywa Max jego siostrą, a więc prawdopodobnie nie czuje z nią więzi emocjonalnej.

Występy

Ciekawostki

Informacje zakulisowe

Galeria

Przypisy

Zobacz też