FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!
Benny Hammond – postać pojawiająca się w pierwszym sezonie serialu „Stranger Things”.

Benny był właścicielem i szefem kuchni w Benny’s Burgers, knajpie na ulicy 4819 Randolph Lane w Hawkins w stanie Indiana. Gdy spotkał tajemniczą, ogoloną na łyso dziewczynkę, postanowił jej pomóc, zapewniając jej ciepły posiłek i kontaktując się z opieką społeczną. Jednak dobry czyn mężczyzny doprowadził do jego śmierci z rąk agentki Departamentu Energii Connie Frazier.

Biografia

Wczesne życie

1983

Benny w trakcie rozmowy z Earlem i Henrym przyłapał Jedenastkę na podjadaniu porcji przygotowanych frytek. Złapał dziewczynę w trackie jej ucieczki, jednakże postanowił pomóc zgłodniałej dziewczynie. Postanowił także zadzwonić do opieki społecznej, aby poinformować urząd o rzekomo zaginionej dziewczynie. Benny Hammond został zastrzelony przez członka Departamentu Energii, Connie Frazier.

Osobowość

Relacje

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Ciekawostki

  • W oryginalnym scenariuszu do pilota serialu Benny określany jest jako „Benny Henderson”. Może to być błąd produkcyjny lub może sugerować, że pierwotnie mężczyzna miał być członkiem rodziny Dustina Hendersona.

Galeria

Przypisy

Zobacz też