FANDOM

Stub Ta strona to zalążek artykułu. Możesz pomóc Stranger Things Wiki rozbudowując ją!
Barbara „Barb” Holland – drugoplanowa postać pierwszego sezonu serialu „Stranger Things”.

Barb była najlepszą przyjaciółką Nancy Wheeler. Pod koniec 1983 roku Barb tajemniczo znika, co prowadzi Nancy i Jonathana Byersa do zbadania jej zniknięcia. Ostatecznie ujawniono, że została zabita przez Demogorgona.

W 1984 roku, po uznaniu zaangażowania laboratorium w Hawkins w jej śmierć, został jej wyprawiony odpowiedni pogrzeb.

Biografia

Wczesne życie

Barbara Holland była córką pana i pani Holland. Uczęszczała do liceum w Hawkins i w pewnym momencie swojego życia zaprzyjaźniła się z Nancy Wheeler.

W 1983 roku Nancy zaczęła spotykać się ze Stevem Harringtonem, popularnym chłopcem w szkole, z którym dziewczyna „kilka razy” się całowała. Pewnego weekendu Nancy i Barb poszły na zakupy, w trakcie których Wheeler szukała stroju, by zaimponować Steve'owi[1].

1983

Przyjęcie u Steve'a

Barbara, Nancy i Steve bawili się na przyjęciu u chłopaka. Nancy namówiła Barb do wypicia piwa. Ostatecznie, Barb się zgodziła się wypić trunek. W trakcie otwierania puszki piwa zraniła swój palec.

Śmierć

Barbarze wyciekała krew ze zranionego palca, co przyciągnęła Demogorgona. Potwór wykorzystał tą sytuację oraz wciągnął dziewczynę pod wodę.

Po śmierci

Osobowość

Barb była bardzo miłą, ostrożną, rozsądną i mądrą dziewczyną. Kiedy Nancy poszła do domu Steve'a, Barb nie była z tego zadowolona z powodu jej niechęci do popularnego Harringtona i jego przyjaciół. Barb była także bardzo cicha, odważna i dobroduszna.

Relacje

Rodzina

Sprzymierzeńcy

Wrogowie

Występy

Ciekawostki

Galeria

Przypisy

  1. Matt Duffer, Ross Duffer (scenariusz) & Matt Duffer, Ross Duffer (reżyseria). (15 lipca 2016). „Zniknięcie Willa Byersa”. „Stranger Things”. Sezon 1. Odcinek 1. Netflix.

Zobacz też